Κυριακή 24 Ιουνίου 2007

Σε μια Ταράτσα

Μπήκες στην κεντρική είσοδο. Με κόλλησες πίσω από την πόρτα. Άρχισες να με φιλάς στα χείλη. Πέρασες τα υγρά χείλη σου στο λαιμό δαγκώνοντας με απαλά κατά μήκος. Λύγισες τα γόνατα τραβώντας με το χέρι σου τη φούστα μου. Φοβήθηκα μην μας δουν.
Σε τράβηξα στο ασανσέρ. Αφόρητη ζέστη. Συνέχισες να με φιλάς. Ανεβήκαμε στο έκτο πάτωμα σχεδόν μούσκεμα. Ταράτσα και γύρω σιγή. Το φως της ημέρας είχε αρχίσει να μας εγκαταλείπει. Δεν βλέπαμε τίποτα άλλο παρά μόνον ο ένας τον άλλον. Γονάτισες και με τα δόντια μου τράβηξες το στρινγκ στην άκρη. Το ξέρεις πως αυτό μου αρέσει. Να μένω με το εσώρουχο. Ακούμπησες τα χείλη σου ολόγυρά μου στο πεντακάθαρο άτριχο μουνάκι μου. Προχώρησες με τη γλώσσα. Σε άφηνα προοδευτικά τραβώντας όλο και περισσότερο το κεφάλι σου να κολλήσει πάνω μου. Σε κοίταζα καθώς πάλευες να μου το ανοίξεις στα δύο με τη γλώσσα σου. Να αποκαλύψεις την κλειτορίδα μου.
Μμμμ, τα κατάφερες, την έφτασες, σπρώχνοντας "τα χείλη μου" δεξιά –αριστερά δημιουργώντας χώρο για να βάλεις όλη σου τη γλώσσα ανάμεσα στο ροζ βουναλάκι μου. Ερεθίστηκα και σε τράβηξα φωνάζοντας τ’ όνομά σου. Κόλλησες εκεί και δεν κουνήθηκες έως ότου διαπίστωσες πως ο πρώτος μου οργασμός ήταν ένα γεγονός. Στο στόμα σου.Με ρούφηξες όσο μπόρεσες, σχεδόν με στέγνωσες.
Με τράβηξες στο τοιχάκι. Από κάτω κενό. Δεν με αφορούσε.
Πήρα βαθιές ανάσες και σου τράβηξα το πουκάμισο, βίαια, σπάζοντας τα κουμπιά. Έβαλα στα χείλη μου τη μια σου ρώγα. Μου αρέσουν τα ανδρικά στήθη όπως και τα γυναικεία. Οπότε και επανέλαβα το ίδιο στην άλλη σου θηλή, ρουφώντας την αναπνοή μου έως ότου βγει υγρός αέρας απ’ το στόμα μου. Οι ρώγες σου έκαιγαν αλλά αυτό δεν τις εμπόδισε να γίνουν σκληρές σαν πέτρα. Τις πιπίλισα εναλλάξ και σιγά χαμήλωσα το κορμί μου προς τα κάτω. Άνοιξα το φερμουάρ σου λυσσασμένα, που ήταν έτοιμο να εκραγεί. Αποκάλυψα τον πούτσο σου, ντροπαλό μέσα στη στύση του.Τον απελευθέρωσα να μην σπάσει. Πλησίασα τα χείλη μου και περιμετρικά τον άγγιξαν. Μέχρι που τον αγκάλιασαν μέσα τους. Δεν τον χόρταιναν. Τα ανεβοκατέβασα κατά μήκος στη στύση σου, σαλιώνοντας τον ολόκληρο. Βογκούσες και με κρατούσες απ’ τα μαλλιά σπρώχνοντας το κεφάλι μου πάνω του όλο και περισσότερο. Στον πήρα όλον στο στόμα μου και δεν τον άφηνα μέχρις ότου να σε νιώσω βαθιά στο λαρύγγι μου. Μου αρέσει να σταματώ ένα βήμα πριν πνιγώ. Μέχρι τότε ανοίγω τις εισόδους να καταπιώ κάθε εκατοστό σου. Η ανάσα μου κόπηκε προοδευτικά, αλλά δεν μ’ ένοιαζε. Σημασία είχε που σε έπαιρνα βαθιά τόσο όσο χωρούσες μέσα μου.
Μου ζήτησες να μοιραστούμε τη χαρά κι οι δύο μαζί όταν μ' ένιωσες να φτάνω.
Με γύρισες στον τοίχο αστραπιαία και με κυκλικές κινήσεις αναζήτησης χώθηκες με δύναμη μέσα μου. Ένιωσα τη ζεστασιά απ’ τον πυρωμένο πούτσο σου να με καίει στην κυριολεξία. Με χτυπούσες στα κωλομέρια απαλά και πιο έντονα, μου τραβώντας μου με μανία τα μαλλιά. Με φιλούσες και με δάγκωνες στο λαιμό και στα μαλλιά ανάμεσα, κι εγώ βογκούσα την ώρα που ανατρίχιαζα όλο και περισσότερο. Ένιωσα να μουσκεύω και να κυλούν στα μπούτια μου τα ζεστά υγρά μας την ώρα που μούδιαζε το μυαλό μου. Σε τράβηξα με το ένα μου χέρι και ο ιδρώτας μας ενώθηκε κι έγινε ένα. Κολυμπούσαμε σε υγρό ποτάμι, χαμένοι στην καύλα μας. Οι κινήσεις σου με ρυθμό, έγιναν πιο γρήγορες και με ρώτησες αν είμαι έτοιμη να σου χαρίσω τον οργασμό μου. Σε ακινητοποίησα και πήρα εγώ το τιμόνι-ρυθμό, χαμηλώνοντας τη μέση και προσφέροντας σου την καμάρα μου σαν γέφυρα την ώρα που ερχόμουνα πίσω προς εσένα όλο και πιο γρήγορα.
Δεν άντεξες και δεν άντεξα περισσότερο κι εγώ. Στα έδωσα όλα κι εσύ πνιγόσουνα μέσα στα ποτάμια μας.
Σε έχυσα απίστευτα πάλι! Τόσο που να τρέχουν εμφανώς και να τα αισθανόμαστε. Μαζί κι οι δύο.
Με φίλησες και σε φίλησα κι εγώ. Γονάτισα και προσκύνησα τη στύση σου που ακόμα ζωηρή αναζητούσε τη γλώσσα μου.